Page 34 - Bien Haber2018 - 2 | Bien Seramik
P. 34
BİEN DERGİ: RÖPORTAJ
Bu ürünler kurutucularda kurutuluyor ve Röportajımızın başında da söylediğim gibi Bien Seramik Sağlık Gereçleri’nin genel
sonrasında rötuşlanıyor. Sırlama bölü- orta ve üst segment ürünler üreten bir fab- anlamda rakiplerinden farkı nedir sizce?
müne teslim edilen ürünler, sırlanmasının rikayız. Ürünlerimizin yaklaşık %80’ i katma Kuruluşumuzdan bu yana amacımız, farklı
ardından yaklaşık 1250 derece sıcaklıktaki değeri yüksek klozet, pisuar ve lavabolar- ürünler tasarlamak, fark yaratabilecek
fırında pişiriliyor ve kontrol için kalite ayırım dan oluşmaktadır. Son yıllarda ülkemizde ürünlerle müşterilerin karşısına çıkmak ve
bölümüne gönderiliyor. kullanım miktarı hızla artan asma klozet bu ürünlerle ilgi çekmektir.
Kalite ayırım bölümünde estetik olarak çeşitliliğinde Türkiye’nin ilk 3-4 fabrikası Fark yaratmak;
uygunluk alan ürünler, kalite ayırım sonrası içerisindeyiz diyebilirim. Kapasite artışımız FARKLI ÜRÜN, FARKLI HİZMET, FARKLI
hizmetler bölümü tarafından teslim alınırlar ile birlikte birçok yeni ürünü devreye alarak FİYAT, FARKLI HIZ, FARKLI ANLAYIŞ ve
ve su kaçağı testine tabi tutulurlar (vakum ürün çeşitliliğimizi arttıracağız. FARKLI DAVRANIŞ gerektirir.
testi) müşteri şikâyetleri konusunda vitrifiye Özellikle klozetlerimizde kolay temizle- Selection serisi ürünlerimiz, Lotus,
fabrikalarının en büyük sorunu su kaçağı- nebilir özelliği ile öne çıkan No-Rim klo- Fracture, Organic serisi ürünlerimiz bu an-
dır. Biz bu şikâyeti en az düzeyde tutmak zetlerimiz gerek yurt içi gerekse yurt dışı layışımızın göstergesidir. Özellikle ihracat
amacıyla tüm klozetlerimize vakum testi pazarlarda büyük ilgi toplamaktadır. Farklı müşterilerimiz bu 3 seri ile yoğun şekilde
uyguluyoruz. Vakum işleminden uygunluk bir ürün olarak Megafon’dan bahsedebiliriz. ilgilenmektedirler. Ürünlerimizde standart
alan ve gerekli malzemeleri üzerine monte Hiçbir rakibimizde bulunmayan bu ürün olarak sunduğumuz hygiene ve kolay te-
edilen klozetler kutulanır ve paletlenerek gerçekten çok büyük ilgi görüyor. Bir çok mizlenebilirlik, rakiplerimizden bizi farklı
satışa hazır hale getirilirler. yurt dışı müşterimiz ve yurt içi müşterimiz; kılan diğer bir özelliktir. Müşteri memnu-
kendi müşterilerine, mimarlarına, eş dostla- niyetine verdiğimiz önem bir diğer ayırıcı
Biraz da ürünlerden bahsedebilir rına farklı bir hediye verebilmek için bizden özelliğimiz diyebilirim.
misiniz? bu ürünü satın alıyorlar.
İhracat ile ilgili neler söyleyebilirsiniz?
İhracat tüm üretici firmaların olduğu gibi
bizim de birinci önceliğimizdir. İhracatı iki
bölümde değerlendirmemiz gerekiyor.
1.Kendi markamız ile farklı pazarlarda güç-
lü bir müşteri potansiyeline sahip olmak
2.OEM üretim. Biz hali hazırda her iki şekil-
de de satış gerçekleştiriyoruz.
OEM üretim olarak Hindistan, Almanya,
İspanya, İtalya, İsviçre gibi ülkelerde güçlü
firmalarla çalışıyoruz. Özellikle Avrupa’da
farklı firmalarla gerek OEM gerekse kendi
markamızla satışa yönelik görüşmelerimiz
devam ediyor. Hedefimiz kapasite artışı ile
beraber ihracat oranımızı %20-25 aralığın-
dan %40-50 seviyelerine getirmektir.
KURULUŞUMUZDAN
BU YANA AMACIMIZ,
FARKLI ÜRÜNLER
TASARLAMAK, FARK
YARATABILECEK
ÜRÜNLERLE
MÜŞTERILERIN
KARŞISINA ÇIKMAK VE
BU ÜRÜNLERLE ILGI
ÇEKMEKTIR.
032 Bien Dergi